Sida 1 av 1
Säljes Moto Guzzi California II -84
Postat: 13 jul 2007, 23:37
av Cray
En raritet, som jag bestämt mig för att sälja (fastän det tar emot). Det finns endast någon enstaka i Sverige av den här modellen! Den är välvårdad, går finfint, men har några yttre småfel som jag håller på att åtgärda. Allt är orginal, förutom Öhlindämparna. Orginalväskor och vindkåpa.
Re: Säljes Moto Guzzi California II -84
Postat: 28 maj 2008, 13:16
av Cougar
Hej.
Tänkte bara höra var hojen finns och hur mycket du vill ha för den?
Hälsningar,
Eje Forsberg
Hallstavik
Re: Säljes Moto Guzzi California II -84
Postat: 28 maj 2008, 22:12
av Guzzikjelle
Hej vill bara tala om att det i klubben register finns cirka 50 st California II av olika årsmodeller karnse inte så ovanlig modell?