Sida 1 av 1

Gamla annonser???

Postat: 15 aug 2007, 22:02
av Guzzikjelle
Hur länge skall annoser ligga ut 3månader borde räcka.Synpunkter eller skall vi bara ta bort????

Postat: 18 aug 2007, 22:27
av Stefanv11sport
om det inte belastar minnet tycker jag att annonser kan ligga kvar innevarande år sen får man förnya annonsen om man vill ha den kvar

Postat: 19 aug 2007, 22:09
av Tobbe
3 månader låter bra.

Vill man så kan man ju förnya den ändå :?

Postat: 30 aug 2007, 20:22
av tokker
1 år o hoppas på at folk verkligen tar bort anonsen när grejorna är sålda 3 md är för lite det är så pas svårt at hitta beg delar därför 1 år