din för 58000kr i italjen (blocket italjen)
http://www.subito.it/moto-e-scooter/mot ... 577260.htm
geguzzi
Moto Guzzi N. Falcone Special
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Moto Guzzi N. Falcone Special
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
-
hassew
- Distriktsombud 6 (Östergötland)
- Inlägg: 618
- Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
- Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981
Stelvio NTX 2015
Re: Moto Guzzi N. Falcone Special
Det var det jävligaste jag sett!
Gräv ner skiten.!
Gräv ner skiten.!