Sida 1 av 1

Prissänkning

Postat: 05 apr 2007, 14:05
av Tobbe
Sänker priset även på denna med 4000:- till 59.000:- :o

GLAD PÅSK !
Tobbe J

Postat: 14 maj 2007, 16:43
av Tobbe
Det finns verkligen ingen stor marknad för guzzi i Svea rike :(

Sänker med ytterligare 4 lök.

55.000:- alltså för denna guldklimp till unikum :lol: