Sida 1 av 1

Skinnställ som nya men gamla

Postat: 12 jan 2014, 16:35
av geguzzi
4st skinnställ
svarta är ca:st50 herr 450kr
svart/vit ca: st 38-40 dam 450kr
svart/vit/röd ca: st 38-40 dam 450kr
svart/röd ca: st 40-42 dam 450kr
modellen är förliten för kläderna :P

ggeuzzi
skinnkläder.JPG
(88.95 KiB) Nerladdad 168 gånger