Sida 1 av 1
Erbjudande från Supermotors
Postat: 22 feb 2014, 17:38
av Nicke
Re: Erbjudande från Supermotors
Postat: 04 mar 2014, 14:50
av Tobbe
"Vi erbjuder dessutom märkesförsäkring helår från ca 1500 kr!"
Så stod i Supermotos utannonsering.
Undrar vem/vilka som står bakom den försäkringen?
Nån som vet?
Re: Erbjudande från Supermotors
Postat: 04 mar 2014, 15:13
av Nicke
Hmmm, det torde väl vara via Svedea.
Men för att hamna på femtonhundra krävs det nog att du bor i Urtimjaure och är senior plus nittio ( mellan nittio och döden...)
http://www.motoguzzi.se/finansiering/markesforsakring/
Re: Erbjudande från Supermotors
Postat: 04 mar 2014, 17:16
av Janne G
Den försäkringen gäller endast nya och begagnade köpta från handlare. Vi vanliga som handlar med varandra göre oss icke besvär.
Själv bytte jag ned mig från halvförsäkring till endast trafik på min V11 och bytte från LF till Svedea.
Kom ned från 4 000kr till 1987kr/år, visserligen med sämre skydd men tror knappast jag kommer att utnyttja maskinskade-och glasförsäkringen
på en 14år gammal hoj. Rasar något så fixar jag det själv.