Sida 1 av 1

Le Mans IV/87

Postat: 17 feb 2015, 18:21
av Jari
Såg att pärlan är till salu igen.. :roll: :roll:
Vill ni veta mer historik om den så hör av dig. Jag o min bror har ägt den sedan den var ny, före han som äger den nu.

http://www.blocket.se/vasterbotten/Moto ... m?ca=2&w=1

Sir Jari

Re: Le Mans IV/87

Postat: 17 feb 2015, 18:50
av Nicke
Men för tusan Jari, slå till nu!!

Du kommer ju att gräma dig i all framtid om du inte tar tillbaka henne...

Re: Le Mans IV/87

Postat: 17 feb 2015, 21:15
av Jari
"Bad boy" måste ju ha en Guzzi så han får fortsätta vara med på våra träffar. Nu har ju han varit med på övertid.?…. Ringer honom…. :D :D

Re: Le Mans IV/87

Postat: 18 feb 2015, 15:14
av Tobbe
En massa röd/vita fordon i detta garage, kan det ha varit färgerna som lockade till ett så pass kort innehav :lol: