Le Mans IV/87
Postat: 17 feb 2015, 18:21
Såg att pärlan är till salu igen..
Vill ni veta mer historik om den så hör av dig. Jag o min bror har ägt den sedan den var ny, före han som äger den nu.
http://www.blocket.se/vasterbotten/Moto ... m?ca=2&w=1
Sir Jari
Vill ni veta mer historik om den så hör av dig. Jag o min bror har ägt den sedan den var ny, före han som äger den nu.
http://www.blocket.se/vasterbotten/Moto ... m?ca=2&w=1
Sir Jari