Sida 1 av 1

En historisk maskin till salu...

Postat: 14 apr 2015, 14:19
av Nicke
Denna hoj är intimt knuten till klubbens historia:

http://www.blocket.se/goteborg/Moto_Guz ... ca=1_4&w=3

Det är ju Lars Alvgrim om ägt den. Han var den som väckte tanken om att starta en svensk märkesklubb.

Re: En historisk maskin till salu...

Postat: 17 apr 2015, 14:37
av Tobbe
Undrar just varför man vill sälja en sån släktklenod.....
Och i min värld så innehåller nog priset en lite för stor del av affektionsvärde :roll:

Re: En historisk maskin till salu...

Postat: 17 apr 2015, 20:43
av Mikko
Nuvarande ägare har fått hojen i arv och saknar körkort för mc.
Jo, jag har ringt/sms:at på den hojen också :)

Mikko

Re: En historisk maskin till salu...

Postat: 18 apr 2015, 14:47
av Nicke
Borde vi nästan köpa in för klubbens räkning och sedan ordna ett lotteri på.

(Eller ha som tjänstefordon för regerande Il presidente...)

Re: En historisk maskin till salu...

Postat: 22 apr 2015, 12:51
av hassew
Vi kan köpa den och placera den i baren hos Tobbe ihop med alla pokalerna. :mrgreen:

Re: En historisk maskin till salu...

Postat: 23 apr 2015, 12:17
av Tobbe
Det vore ju coolt, men där nånstans tror jag tom att Ingelas gräns går :mrgreen: