Sida 1 av 1
En historisk maskin till salu...
Postat: 14 apr 2015, 14:19
av Nicke
Denna hoj är intimt knuten till klubbens historia:
http://www.blocket.se/goteborg/Moto_Guz ... ca=1_4&w=3
Det är ju Lars Alvgrim om ägt den. Han var den som väckte tanken om att starta en svensk märkesklubb.
Re: En historisk maskin till salu...
Postat: 17 apr 2015, 14:37
av Tobbe
Undrar just varför man vill sälja en sån släktklenod.....
Och i min värld så innehåller nog priset en lite för stor del av affektionsvärde

Re: En historisk maskin till salu...
Postat: 17 apr 2015, 20:43
av Mikko
Nuvarande ägare har fått hojen i arv och saknar körkort för mc.
Jo, jag har ringt/sms:at på den hojen också
Mikko
Re: En historisk maskin till salu...
Postat: 18 apr 2015, 14:47
av Nicke
Borde vi nästan köpa in för klubbens räkning och sedan ordna ett lotteri på.
(Eller ha som tjänstefordon för regerande Il presidente...)
Re: En historisk maskin till salu...
Postat: 22 apr 2015, 12:51
av hassew
Vi kan köpa den och placera den i baren hos Tobbe ihop med alla pokalerna.

Re: En historisk maskin till salu...
Postat: 23 apr 2015, 12:17
av Tobbe
Det vore ju coolt, men där nånstans tror jag tom att Ingelas gräns går
