Sida 1 av 1

Säljer två V11:or (Le Mans & Sport 2002)

Postat: 24 maj 2022, 21:16
av Sjöstrand
Hej!

Jag säljer genom annons på auktionssida två V11:or som tidigare varit i min fars ägo. En Le Mans från 2002 och en Sport från 2002. Le Mans är i toppskick, likaså Sport (dock har Sport:en varit omkull i en inbromsning i ca 50 km/h på sin vänster sida för några år sedan. Den blev reparerad med Guzzi original-delar (bytt vänster ventilkåpa, blinkers, ljuddämpare, strålkastare, fotpinne, växelspak och ljuddämpare).

Tidigare ägare var farsan som första gången var medlem i Guzziklubben tidigt 90-tal enligt nuvarande Il presidente som snällt tog reda på det. :) Vi vill verkligen helst sälja till någon eller några som brinner för Moto Guzzi precis som tidigare ägare.

De har varit utannonserade tidigare i medlemstidningen Giornale men nu har jag lag ut dem själv när MC-säsongen är igång.

Gå in och kika på respektive sida för hojarna, där står utförligt om bägge samt övr 150+ bilder på exteriör, mekanik och dokumentation.

Moto Guzzi V11 Le Mans 2002:
https://www.biddershighway.se/sv/auctio ... 11-le-mans

Moto Guzzi V11 Sport 2002:
https://www.biddershighway.se/sv/auctio ... -v11-sport

(En Moto Guzzi 850 T3 Californa 1978 kommer också upp inom kort, kanske den finaste som finns i Sverige idag tack vare arbetet med restaurering)

Re: Säljer två V11:or (Le Mans & Sport 2002)

Postat: 31 maj 2022, 21:16
av Sjöstrand
V11 Le Mans såld för 70.000 (auktionen slutade på 50.000 men omförhandlades alltså till 70.000 till en annan köpare)
V11 Sport såld för 42.000