Stelvio 1200 2010 säljes
Postat: 22 jan 2026, 17:09
Stelvio 1200 från 2010.
3100 mil
I mycket fint skick och välvårdad.
Senaste service sommaren 2025 då jag även installerade handtagsvärme samt led belysning fram.
Utrustad med skyddsplåt "Stelvio" för kylare. Svarta orginal sidoväskor aluminium.
Extraljus. Centralstöd. Nya handtag.
Köpt för ca 10 år sedan på Probike Helsingborg.
Service de första åren på Mitonga racing i Lomma sedan efter flytt på Nordqvist racing Sandviken.
Tänker sälja denna trotjänare som jag aldrig haft problem med för att istället prova på att köra Guzzi V85.
Pris ca 70 000:- eller kom med ett bra bud.
3100 mil
I mycket fint skick och välvårdad.
Senaste service sommaren 2025 då jag även installerade handtagsvärme samt led belysning fram.
Utrustad med skyddsplåt "Stelvio" för kylare. Svarta orginal sidoväskor aluminium.
Extraljus. Centralstöd. Nya handtag.
Köpt för ca 10 år sedan på Probike Helsingborg.
Service de första åren på Mitonga racing i Lomma sedan efter flytt på Nordqvist racing Sandviken.
Tänker sälja denna trotjänare som jag aldrig haft problem med för att istället prova på att köra Guzzi V85.
Pris ca 70 000:- eller kom med ett bra bud.