Vad ska jag sätta för pris på gamlingen?

Tips & råd om vad man ska tänka på vid affärer

Moderator: Moderatorer

SundsvallsEwa
UppKomling
Inlägg: 6
Blev medlem: 23 jun 2008, 22:01
Ort: Sundsvall

Re: Vad ska jag sätta för pris på gamlingen?

Inlägg av SundsvallsEwa »

haha :? det står ju faktiskt 27995 km :roll: inte som jag först såg, 995 km. !! Dags att gå o lägga sig!
Men som sagt.........vad kan min vara värd?
(det mesta är original, bl.a. avgasstystemet är orört, helt i original, tanken är dock omlackad)

Enligt uppgift från bilregistret eller länsstyrelsen eller vart min dåvarande make hämtade uppgifterna så fanns bara detta ex kvar, i originalskick. Dom andra som togs in har gjorts om, precis som det sagts i tidigare inlägg. Man har bytt till manuell låda, en eller flera har byggts på med sidovagn osv osv.

/Ewa
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Vad ska jag sätta för pris på gamlingen?

Inlägg av Raz »

Jag ska nog förbi dina trakter vecka 32 och/eller slutet på v33, kanske man kan få en titt och en provkörning?
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
SundsvallsEwa
UppKomling
Inlägg: 6
Blev medlem: 23 jun 2008, 22:01
Ort: Sundsvall

Re: Vad ska jag sätta för pris på gamlingen?

Inlägg av SundsvallsEwa »

Godmorgon!
Ja det är inga problem, men jag får nog se över batteriet innan dess :) för den har stått sen 2000, jag har inte ens försökt starta den.
Semestern börjar vecka 28 och då är vi mest i stugan och sen är vi tillbaka på hemmaplan igen vecka 32 så det passar bra. Skulle nån annan vilja titta på den, även under semestern, så är det inga problem, det är bara att åka hem en sväng, längre bort än så är det inte. Problemet är att jag inte har tillgång till dator under semestern (nätt o jämt att mobilen fungerar där vi befinner oss)

/Ewa
Skriv svar