Hej!
Jag har länge funderat på att försöka få tag på en 850T3 California.
Hur ser det ut på reservdelsmarknaden nu för tiden? Finns det reservdelar att få tag på inom Sveriges gränser, eller bara utomlands? Jag hade en 750S3 mellan åren 87-94. Mycket har väl hänt sedan dess när det gäller tillgång på reservdelar antar jag.
Är det kanske så att California 2 är bättre när det gäller reservdelstillgång etc?
Hoppas på att få lite info från er som är insatta i detta.
Tack på förhand!
//Janne
850 T3 California
Moderator: Moderatorer
Re: 850 T3 California
Vad det gäller den specifika modellen har jag ingen koll. Men den stora skillnaden mot när du åkte Guzzi senast är ju internet. Nu står handlare och skrotar nere i Europa beredda att leverera hem till dig bara några knapptryckningar bort.
Själv blev jag påmind om detta när jag skulle ha tag på en specifik ruta till en småguzzi, som jag räknat ut skulle vara perfekt för mina behov. Hittar en snubbe nere i Tjeckien som sitter på ett parti NOS av just den rutan. Det är en jäkla skillnad mot förr!
Själv blev jag påmind om detta när jag skulle ha tag på en specifik ruta till en småguzzi, som jag räknat ut skulle vara perfekt för mina behov. Hittar en snubbe nere i Tjeckien som sitter på ett parti NOS av just den rutan. Det är en jäkla skillnad mot förr!
Moto Guzzi V1000 Convert -75
Honda GL1200 -87
Citroen C5, 3,0 V6 automat Exclusive
Citroen C5, 2,0 Break
Fiat Barchetta
Fram King Clipper
Crescent Compact
Honda GL1200 -87
Citroen C5, 3,0 V6 automat Exclusive
Citroen C5, 2,0 Break
Fiat Barchetta
Fram King Clipper
Crescent Compact