Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Inlägg av Nicke »

Hehe. Bra att du drar ditt svärd för mig Göran. :wink:

Tåget kom fram utan att bli kapat så nu basunerar jag ut den glada nyheten, så får du fortsätta med att presentera dig för resten av GuzziSverige.

/ Nicke
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Inlägg av geguzzi »

ibland måste man hålla på annat än man tycker och känner men nu går det inte att hålla tyst om det
man kämpar för Stockholm framåt :lol:
vi får se hur det kommer att gå :?:
geguzzi
Nicke skrev:Hehe. Bra att du drar ditt svärd för mig Göran. :wink:

Tåget kom fram utan att bli kapat så nu basunerar jag ut den glada nyheten, så får du fortsätta med att presentera dig för resten av GuzziSverige.

/ Nicke
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Inlägg av GuzziKungen »

geguzzi skrev:ibland måste man hålla på annat än man tycker och känner men nu går det inte att hålla tyst om det
man kämpar för Stockholm framåt :lol:
vi får se hur det kommer att gå :?:
geguzzi
Nicke skrev:Hehe. Bra att du drar ditt svärd för mig Göran. :wink:

Tåget kom fram utan att bli kapat så nu basunerar jag ut den glada nyheten, så får du fortsätta med att presentera dig för resten av GuzziSverige.

/ Nicke
Klart att det kommer gå utmärkt , vi har ju ett jubileum att se fram emot :lol:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Inlägg av geguzzi »

Japp det ska bli kul det blir något att gasa för :lol:
geguzzi


Klart att det kommer gå utmärkt , vi har ju ett jubileum att se fram emot :lol:[/quote]
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Inlägg av Nicke »

Snabba svar (eller vad vi skall kalla det) på de ställda frågorna i tråden:

1. Möten för distrikten kan självklart sammankallas av vem som helst, alltså inte bara distriktsombudet. Använd gärna distriktsdelen i forumet, eller ta kontakt med distriktsombudet som kanske har möjlighet till gruppmail eller andra kontaktvägar.

2. Banträffar. Guzzikungen kommer att undersöka möjligheten och intresset att få till någon chans till detta. Håll ögonen öppna. (Det kan rent av hända att han startar en tråd i forumet för att sonda intresset...)

3. Något nytt Nordic Guzzi Meet är inte aktuellt de närmaste åren som det ser ut nu. Nästa år har vi fullt upp med 40-års jubileet, och träffarna för 2011 är redan preliminärspikade. Finns det någon därute som har lust att ta tag i något dylikt är vi självklart beredda att hjälpa till.

4. Vi bjuder in till jubileumsträffen via de kanaler som Tina förfogar över, Utländska klubbar, tidningar, SMC-kalendern mm. Vi har pratat om att samordna träffar med andra relativt små Italienklubbar som har värderingar likt våra.

Vårträffen kommer att vara belägen i något av distrikten Skåne eller Småland, information kommer när saken är närmare utredd.

Slutligen kan vi redan nu berätta att det inte är inplanerat någon vinterträff eftersom det inte blir någon (stor) MC-mässa i vår. Om det mot förmodan skulle dyka upp något intresseväckande arrangemang som kan tänkas samla många klubbmedlemmar under vintern/våren är vi dock beredda att ompröva vårt beslut.
Ciao / Ne
Skriv svar