Sida 1 av 2

Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 10 sep 2009, 22:41
av Tobbe
Första helgen i oktober samlas distriktsombuden för att planera inför jubileumsåret 2010, då klubben fyller 40.

I den här tråden kan du, som medlem, skriva in saker som du vill att klubben tar upp på sitt årliga möte.

Alla idéer, synpunkter och åsikter är välkomna, bra som mindre bra!

//Moto Guzzi Club of Sweden

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 11 sep 2009, 09:03
av geguzzi
Hej! försöker man ha något möte innon varje distrikt med alla medlemar, om det kommer någon vill säja? man vet att det är svårt att få ihop folk lika över allt.men en idee i alla fall. :lol:
geguzzi
Tobbe skrev:Första helgen i oktober samlas distriktsombuden för att planera inför jubileumsåret 2010, då klubben fyller 40.

I den här tråden kan du, som medlem, skriva in saker som du vill att klubben tar upp på sitt årliga möte.

Alla idéer, synpunkter och åsikter är välkomna, bra som mindre bra!

//Moto Guzzi Club of Sweden

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 11 sep 2009, 09:33
av GuzziKungen
Vi har hitintills inte haft några sådana möten så vitt jag känner till.
Om det finns intresse så är det inget problem ,men det är ju en fråga för varje distrikt att
ta ställning till.
Har man idéer så kan man alltid ta upp det med sitt Do eller till någon annan berörd i klubben.
Ingenting lämnas till slumpen och nytänkande är alltid spännande :D

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 22 sep 2009, 17:51
av Robban
Banträff(ar) tack!
Broms och kurvkurser i all ära, men finns det inte också intresse för rena banträffar?
Kanske i samarbete med Ducceklubben, Triumphklubben m.fl.

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 24 sep 2009, 21:20
av jenhov
Hej,
Hade varit trevligt med ett nytt Nordic Guzzi meet i svensk regi! Det var väldigt bra i Danmark.

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 25 sep 2009, 08:44
av GuzziKungen
jenhov skrev:Hej,
Hade varit trevligt med ett nytt Nordic Guzzi meet i svensk regi! Det var väldigt bra i Danmark.
Jag håller med ,men intresset för att hålla i detta enorma engagemang har varit svalt i samtliga nordiska länder.
Men som tröst kan jag berätta att vi redan nu gått ut till våra grannländer / europa om våran jubieleumsträff som skall
ske sista veckan i Aug 2010.
Jag är säker på att den träffen också kommer att bli oförglömlig :lol:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 25 sep 2009, 13:47
av geguzzi
bjuder man in de andra italenska mc märkes klubbarna?
geguzzi

GuzziKungen skrev:
jenhov skrev:Hej,
Hade varit trevligt med ett nytt Nordic Guzzi meet i svensk regi! Det var väldigt bra i Danmark.
Jag håller med ,men intresset för att hålla i detta enorma engagemang har varit svalt i samtliga nordiska länder.
Men som tröst kan jag berätta att vi redan nu gått ut till våra grannländer / europa om våran jubieleumsträff som skall
ske sista veckan i Aug 2010.
Jag är säker på att den träffen också kommer att vara oförglömlig :lol:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 25 sep 2009, 18:52
av Tina
Jag skrev i inbjudan att alla italienska mc var välkomna men det skickades bara till Guzziklubbar och annat löst Guzzifolk utomlands som jag har emailadresser till.

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 25 sep 2009, 19:01
av GuzziKungen
Tina skrev:Jag skrev i inbjudan att alla italienska mc var välkomna men det skickades bara till Guzziklubbar och annat löst Guzzifolk utomlands som jag har emailadresser till.
Jag tror att det är den bästa lösningen , bra Tina.

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 10:50
av geguzzi
Hej!
tacker för besöket på DOT-09
man fick smaka på Tinas ostkaka den gick upp i topp :lol: .
så då gjorde inte lite kyligt på vägen dit ca:0, blåsigt och och lite regn hem men varmt12plus.
det var intressant och se hur ni jobbar.
hälsningar geguzzi

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 11:27
av GuzziKungen
geguzzi skrev:Hej!
tacker för besöket på DOT-09
man fick smaka på Tinas ostkaka den gick upp i topp :lol: .
så då gjorde inte lite kyligt på vägen dit ca:0, blåsigt och och lite regn hem men varmt12plus.
det var intressant och se hur ni jobbar.
hälsningar geguzzi
Var inte blyg nu :roll:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 20:42
av geguzzi
tänkte President får säja sitt först eller?
geguzzi
GuzziKungen skrev:
geguzzi skrev:Hej!
tacker för besöket på DOT-09
man fick smaka på Tinas ostkaka den gick upp i topp :lol: .
så då gjorde inte lite kyligt på vägen dit ca:0, blåsigt och och lite regn hem men varmt12plus.
det var intressant och se hur ni jobbar.
hälsningar geguzzi
Var inte blyg nu :roll:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 20:51
av Guzzikjelle
Han är köpt av oss andra, :roll: så det är bara att tacka ja till detta erbjudande :lol:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 20:51
av GuzziKungen
geguzzi skrev:tänkte President får säja sitt först eller?
geguzzi
GuzziKungen skrev:
geguzzi skrev:Hej!
tacker för besöket på DOT-09
man fick smaka på Tinas ostkaka den gick upp i topp :lol: .
så då gjorde inte lite kyligt på vägen dit ca:0, blåsigt och och lite regn hem men varmt12plus.
det var intressant och se hur ni jobbar.
hälsningar geguzzi
Var inte blyg nu :roll:
Inga problem ,Presidenten sitter på tåget och jag är vice :mrgreen:

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Postat: 04 okt 2009, 21:04
av geguzzi
e de uppror i leden eller någon som vill byta plats bara att passa på eller hoppas att han inte har pc på tåget. :mrgreen:
geguzzi

Inga problem ,Presidenten sitter på tåget och jag är vice :mrgreen:[/quote]