Något att se fram emot.

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Något att se fram emot.

Inlägg av Nicke »

Nu har vi som arbetar i klubbens regi varit och smygtestat boendet och maten på det som blir skådeplatsen för klubbens 40-års firande, då vi under helgen hade vårt distriktsombudsmöte; DOT-09, förlagt på platsen.

Testen gav ett mycket positivt utfall. Här kommer vi att både kunna bo och umgås i stort sällskap under tak, ifall vädret inte skulle vara på sitt bästa humör. Föreståndarparet var mycket trevligt och tillmötesgående så det finns alla förutsättningar till en riktigt minnesvärd tillställning i slutet av augusti nästa år - klubbens jubileumsår.

En stor applåd och ett fyrfaldigt Guzzi vill jag passa på att utbringa för vicepresidenten, tillika Guzzikungen Leffe som ägnat mycket tid och möda på att leta fram en träffplats som passar in i vår kravspec och detta till ett pris som gör en hejdundrande jubileumsträff möjlig.

Bra jobbat G.K!! Du får med beröm mycket väl godkänt.
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Något att se fram emot.

Inlägg av GuzziKungen »

Så här mycket beröm på en och samma gång får en ju riktigt upprymd :mrgreen:
Kul att stället uppskattades och självklart kommer vi att få en sjutusans helg nästa år :mrgreen:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1201
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: Något att se fram emot.

Inlägg av Guzzikjelle »

Innstämmer till fullo :lol:
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Något att se fram emot.

Inlägg av geguzzi »

håller helt med gick att kör guzzi dit utan problem, har ej provat dycker av starkar karaktär men det tror jag inte blir något problem, vattnet lite kallt men blir varmt till nästa år när alla hojar värmer det :roll:
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar