Mille Grazie!!

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Mille Grazie!!

Inlägg av Nicke »

Efter hemresan och den direkt påföljande fjällturen samt ett par dagar utanför nätet i min sommarstuga, känner jag mig äntligen redo att formulera ett tack till alla som gjorde vår jubileumsfest till en så minnesvärd tillställning.

Tack alla Guzzivänner från när och fjärran som tog er tid att avsätta en helg eller dag för att fira vårt jubileumsår och klubbens fyrtio år i sadeln

Thank you to all our foreign guests for your long or short travels to visit our jubilee.

En av de viktiga orsakerna till att vi vågade satsa så mycket energi och resurser för att festen skulle bli så festlig som den blev, var att så många av er ställde upp på att föranmäla er närvaro. Redan ett halvår innan träffen var det redan ett åttiotal föranmälningar registrerade. Tack för att ni gjorde det.

Jag vill tacka alla som hjälpt till med fina priser på saker vi behövt, Guzzicenter, Svenska PiaggioGruppen mfl.

Stort tack till alla medlemmar och organiserande medlemmar som arbetade med olika saker under träffen. Det var kanslitjänst och barpass, prylförsäljning, turguidning, servicehörna, tipspromenader och transporter av allehanda slag.

Superstort tack till Leffe (Guzzikungen), som lagt ner mycken tid till att finna en träffplats som ville härbärgera oss och kunde ställa upp med hög service till överkomlig kostnad.

Hypertack till Carina och Uffe på Björknäs Camping för er serviceanda och positiva inställning till allt vi hittat på. Som jag sade under träffen så skulle ni vara årets odiskutabla kandidater om det fanns ett Nobelpris i servicemindness.

Ultrahypertack till Tobbe, vår eminenta It-zenmaster som jobbat så mycket med organiserandet och utförandet av jubileumsträffen/festen att ni nog knappast kan fatta det.

Själv känner jag som ofta efter en sådan här stor tillställning med många trevliga människor en sorts tomhet, då det är så många fler man skulle önskat att ha hunnit prata mycket mer med. Men det får bli nästa gång.

Tusen tack än en gång för ert deltagande bästa Guzzivänner!!
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Mille Grazie!!

Inlägg av GuzziKungen »

Då vill jag instämma i dina ord och även tacka dig Nicke som bland annat tog hand om lotteriet :D
Utan din energi skulle träffen varit all.
Det känns verkligen som om klubben höjt sig några snäpp de senaste åren ,märks om inte annat
på deltagarantalet på våra träffar.
Någonstans i mitt Guzzihjärta tror jag att konceptet vi har kört på våra senaste träffar är det riktiga , vad tror ni andra :?:
Valmöjlighet att tälta eller bo i stuga och att slippa mathållningen är guld värt för både deltagare
och träffknektarna.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Skriv svar