Guzzifeber - Guzzis are forever

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Guzzifeber - Guzzis are forever

Inlägg av Nicke »

Eg. Diamantfeber ("Diamonds are forever" - 1971)

Nu har även febriga träffvänner från landet i väster och norr anmält att de ansluter till NGzz007. Det borgar för att tempen kommer att stiga ytterligare.

Jag passar på att berätta (påminna) om att NGzz007 inleds på "MC-folkets park" som ligger längs E10:an, ca. 5 km söder om Gällivare.
Där startar årets upplaga av Midnattssolsträffen samma dag. Uppge vid incheckningen att ni är där för NGzz007, men att ert uppdrag är hemligt...

Vi syns säger jag redan nu till er som enligt underrättelserykten förtäljer, avser att starta färden norrut redan under denna vecka.

Njut vägen/livet

/ N
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Guzzifeber - Guzzis are forever

Inlägg av Nicke »

Tack TV4 för att ni inte är sena att haka på!

Med start midsommardagen och vidare under sommaren sänder de Bondfilmer.
De verkar dock inte sändas i kronologisk ordning. Premiärfilmen blir "Live and let die".

Undrar just vilken film som visas i samband med NGzz007...? Kanske Dr Ne?? :roll:
Ciao / Ne
Skriv svar