"The World is not enough"

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

"The World is not enough"

Inlägg av Nicke »

(1999)

Åtminstone inte boendet under tak på NGzz007.

En stor tillströmning av anmälningar under de senaste dagarna, främst från Norska Guzzifriends, innebär att alla som nu anmäler sig kommer att få sova utomhus (tält eller under gran). Har ni inte möjlighet att få med er eget tält kan jag bistå med rätt många. Jag har även en hel del liggunderlagg. Medtag i så fall bara egen sovsäck. Förboka om ni vill låna tält och eller liggunderlag.

Bokningsläget i dag: tjugotvå svenska gäster, sex norska och någon finsk.
Räknar med att det som brukligt trillar in åtminstone tjugo procent fler gäster än vad som är föranmälda. (Så har det varit tidigare, förutom under NGzzSEX).
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: "The World is not enough"

Inlägg av geguzzi »

Hej!
vem var först??
kolla märket
geguzzi
Nicke skrev:(1999)

Åtminstone inte boendet under tak på NGzz007.

En stor tillströmning av anmälningar under de senaste dagarna, främst från Norska Guzzifriends, innebär att alla som nu anmäler sig kommer att få sova utomhus (tält eller under gran). Har ni inte möjlighet att få med er eget tält kan jag bistå med rätt många. Jag har även en hel del liggunderlagg. Medtag i så fall bara egen sovsäck. Förboka om ni vill låna tält och eller liggunderlag.

Bokningsläget i dag: tjugotvå svenska gäster, sex norska och någon finsk.
Räknar med att det som brukligt trillar in åtminstone tjugo procent fler gäster än vad som är föranmälda. (Så har det varit tidigare, förutom under NGzzSEX).
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar