Höstträff 2013

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Höstträff 2013

Inlägg av Nicke »

Nytt datum för höstträffen.

På MC-mässan tog vi ett nytt beslut kring höstträffen.

Eftersom 48-årsracet i Linköping detta år har tema "Corsa Italiane" och ligger tidsmässigt i fönstret för en höstträff, flyttar vi sålunda datum och plats för att kunna vara en del av detta arrangemang.

På så sätt får vi ju dessutom en häftig MC-aktivitet att kombinera med träffen. Förhoppningsvis har vi några heta Guzzis att heja fram...

Planeringen är ännu bara i vaggstadiet, men information kommer här så snart den finns tillgänglig.

Höstträff 2013

Tidpunkt: 2 - 4 Augusti

Plats: Linköping

http://xn--rsracet-dxa.se/
(OBS! Länken går till förra årets arrangemang, då årets ännu ej verkar vara på plats)
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Höstträff 2013

Inlägg av Jörgen »

Hurra, för det "nya beslutet"!!!
Den planeringen gillar jag :D :D :D !
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Höstträff 2013

Inlägg av Jari »

Nu när vårträffen är avslutad utan min medverkan så planerar jag att åka på höstträffen.
Är det fler från Norrland eller efter vägen som vill samåka???
Jag vet att det är en tid kvar till träffen men suget efter andra Guzzivänner börjar kännas.
Det finns ju relativt få Guzzister i Norrland. :? :?

Sir Jari
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Höstträff 2013

Inlägg av Nicke »

Tja, frågan är om man vill köra med en som bara sitter och speglar sig hela tiden... :wink:

Jag hänger gärna på, men har funderingar på att åka med ett par övernattningar för att njuta resan mer. Kanske tält, kanske stuga.

Kyrre med son har varit inne på att kanske göra sällskap längs vägen. Sonen har inte vansläktats utan också blivit med Guzzi. Kyrre menar att han måste få en dos av svenska Guzziklubben i år eftersom han tyvärr missade Altaträffen förra året.

Jari kolla om du kan spendera några dagar längs vägen också, skulle vara himla skoj.
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Höstträff 2013

Inlägg av Jari »

Som det ser ut nu så skulle jag kunna åka från mig på onsdag den veckan, möjligen tisdag.
Men Kyrres son skulle givetvis köpt min hoj. Far och son med likadana hojar :D :D :D
Skriv svar