Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

GuzziMari
Guzzifantast
Inlägg: 58
Blev medlem: 29 aug 2010, 16:37
Mina motorcyklar: 850 T

Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av GuzziMari »

HEJSAN!!!
Tack för träff, alltid lika roligt att återse glada ansikten från tidigare träffar! Extra kul att få träffa vårt värdpar fr.Altaträffen!
Mycket upplivande!
Nu kom jag inte med min trotjänare denna gång, hade gjort en omprioritering i mitt liv å valde att lägga kosing på annat än ett nytt batteri, vilket jag fick äta upp ett antal gånger.
Nu ska jag köpa ett "gelebatteri" :lol:

Återigen, stort tack för denna gång kära guzzister och på återseende!
Glada hälsningar
GM :D
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av Jörgen »

Jag vill också tacka för en strålande träff!! :D :D.
Supertrevliga människor!! Tack till er som engagerat er i träffen!
Känner en viss ånger över att jag inte ägnade mig mer åt att umgås med alla, än att kolla på racen. Ber om ursäkt till er som jag gick missade :oops:. Nästa gång ska det bli bättre!

Tack till Patrick, Mona och Hans för sällskapet hem :) ! Hoppas resten av er hemresa var till belåtenhet. Och att Mona fick käka kåldolmar :wink:.

/Jörgen
Lasse.
Guzzifantast
Inlägg: 70
Blev medlem: 10 jun 2009, 18:30
Mina motorcyklar: I Garaget:
-Guzzi Quota 1100 ES,-99.
-Guzzi 850cc LM III,-82.
-SWM RS 320cc TL,–82.
Sålda hojar:
-Honda XL 250cc Motosport,-74.
-Honda XL 350cc,–76.
-Moto Morini 500cc SEI-V,-82.

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av Lasse. »

Hej! Guzzivänner & tack för senast!
Kul att träffa er alla!
Här kommer ett smakprov från 48-års Racet.
Resterander bilder från Guzzi-träffen & Racet skickas till IT-Tobbe så lägger han upp dessa i fotogallerian.
Hare bra hälsningar från Lasse & Gunilla.
Bilagor
48års R-Vit Guzzi-3.jpg
(331.35 KiB) Nerladdad 143 gånger
48års R-Grön Guzzi-4.jpg
(342.19 KiB) Nerladdad 129 gånger
Användarvisningsbild
Fransyskan
UppKomling
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 sep 2010, 20:09
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Bellagio Luxury 2013

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av Fransyskan »

Jörgen skrev:Jag vill också tacka för en strålande träff!! :D :D.
Supertrevliga människor!! Tack till er som engagerat er i träffen!
Känner en viss ånger över att jag inte ägnade mig mer åt att umgås med alla, än att kolla på racen. Ber om ursäkt till er som jag gick missade :oops:. Nästa gång ska det bli bättre!

Tack till Patrick, Mona och Hans för sällskapet hem :) ! Hoppas resten av er hemresa var till belåtenhet. Och att Mona fick käka kåldolmar :wink:.

/Jörgen
Det var verkligen en trevlig träff! Och Vilket väder! Och vilka fina vägar och fin natur som Jörgen och Anette visade oss på vägen hem :D . TACK! Vet inte om det var luften eller vägen upp till toppen av Taberg som gjorde att jag valde Hemlagade Hamburgare i stället för kåldolmar. :wink:
Mona.
Underskatta aldrig kraften i enkelheten
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av Nicke »

Jepp! Precis en vecka och en timme efter avfärden landade jag hemma, hel och ren. Drygt tvåhundranittiotre sköna mil har ånyo gjort mig till ett med min tvåhjulslust och kärlek.

Jag vill också tacka alla supermysiga människor i vår stora härliga Guzzifamilj. Är det verkligen möjligt att resten av mc- och mänskligheten lika trevlig? I så fall borde det inte finnas krig och elände.

När träffdeltagarna troppar av under söndagen sköljer vemodet in och man längtar redan där och då efter nästa möte.

Träffen blev i mitt tycke väldigt lyckad, långt mycket bättre än jag någonsin kunde tro när jag i mitten av juni, rätt trött och rätt sliten började rycka i lite trådar. Jättemånga varma tankar och tack till Hasse Wiström med fru utan vilken denna härliga helg inte varit möjlig.

Känslan just nu är att detta är något vi måste göra om. Våra grymt tillmötesgående kontakter på LMS har varit helt underbara på att göra det så bra som möjligt för oss. Organisationsgeneralen Göran på LMS avslutade med att överlämna en "present" som gör det möjligt för oss att bli ännu bättre nästa gång. Då kommer vi att ha möjlighet att få tillgång till sex stycken sängplatser på området som gör att några av dem som nu inte kunde vara med p.g.a. logiutbudet, också får en chans att uppleva nöjet av en "racingträff"

Hoppas att några av er som var med kan vara bussiga och dela era tankar genom en artikel i Giornale.
Ciao / Ne
hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av hassew »

Jag vill också passa på och tacka alla er som kom till träffen och Sviestadsbanan. Trots värmerekord så blev allt väldigt lyckat, och jag fick lära känna en del för mig nya guzzister. Tillsammans så är vi oslagbara! Det blir alltid så förbannat trevligt när vi möts.
Jag tycker också att detta borde gå att köra i repris. Detta blev min tredje Guzziträff i år, men jag känner mig inte mätt för det.
Jag ser redan fram emot nästa. Vilka kanonbilder Lasse!
Användarvisningsbild
-ah
GuzziFanatisk
Inlägg: 327
Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Ort: Limhamn

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av -ah »

hassew skrev:Jag vill också passa på och tacka alla er som kom till träffen och Sviestadsbanan. Trots värmerekord så blev allt väldigt lyckat, och jag fick lära känna en del för mig nya guzzister. Tillsammans så är vi oslagbara! Det blir alltid så förbannat trevligt när vi möts.
Jag tycker också att detta borde gå att köra i repris. Detta blev min tredje Guzziträff i år, men jag känner mig inte mätt för det.
Jag ser redan fram emot nästa. Vilka kanonbilder Lasse!
Trots??? :shock:

På grund av! :wink:
Tack, det var hemskt roligt att träffa alla!
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Höstträffen/Linköping-STORT TACK!!!

Inlägg av Jari »

Tusen tack för en trevlig träff och fantastiskt väder.
Också tävlingarna med mopeder o andra veteraner som gick som bara den, och äntligen få träffa MGS01:an på riktigt. Kan det bli bättre???? :D :D

Bilder kommer, ha tålamod.

Sir Jari
Skriv svar