Tack för höstträffen!

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

GuzziMari
Guzzifantast
Inlägg: 58
Blev medlem: 29 aug 2010, 16:37
Mina motorcyklar: 850 T

Tack för höstträffen!

Inlägg av GuzziMari »

Hej hopp allesammans!

Stort tack till Eva och Rune som fixade till en härlig träff i Österbybruk! Vi fick se vallonernas arbete, järnfolket, i en liten show med guidad visning. Efter en spännande avrostning på en grusväg, vi blev alla mycket alerta, fick vi go-macka. Jag har lyckats göra ett 2 meters gummistreck,( fast jag tyckte att asfalten var blöt.) Trafikverket bör se över både skyltning, den gömde sig i trädet, såg den på väg hem, och vägmarkering i byn. Det var fler som brakade på, bilar som körde rakt ut, läskigt. Nog om det.
Roligt att träffa gamla och nya guzzister som jag inte träffat förr! I och utanför badtunnan :lol:
Ha det gott!
:D Guzzi-Mari
hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Re: Tack för höstträffen!

Inlägg av hassew »

Vi kom ända till Norrköping innan regnet överföll oss. Så dom sista 5 milen kördes i ösregn, men efter en sådan fin helg så gjorde det ingenting.
Tack Rune och Eva för en välorganiserad träff.
Bra träffplats, bra mat, fin utflykt, intressant besök på smedjan. och inte minst allt en massa trevligt prat med likasinnade.

Hasse & Anita
Guzziologen
Guzzifantast
Inlägg: 82
Blev medlem: 18 jan 2010, 20:56
Mina motorcyklar: Moto Guzzi 1100 Sport -97
Moto Guzzi Stelvio NTX -16

Tidigare hojar:
Montesa Cota 123 -81
Moto Guzzi Stornello 125 (160) -72
Moto Guzzi V50 Monza -84
Moto Guzzi Le Mans 850 III -82
Ort: JÄRNA

Re: Tack för höstträffen!

Inlägg av Guzziologen »

Tack Rune och Eva!

För en trevlig träff, i en mycket fin miljö, med god mat och inte minst ett stycke Svenskhistoria. Som vanligt är det trevligt att träffas, man får sig ett gott skratt i denna avspända samling Guzzister.

Rune! Belinda tackar för balansträningen på vägen till Lövstabruk, det gjorde henne gott i övningskörningen :wink:

Mvh Perra & Belinda
MAGNUSDO
Distriktsombud 9 (Mälardalen)
Inlägg: 166
Blev medlem: 12 aug 2008, 08:51
Mina motorcyklar: V 1100 CALIFONIA EV
En halv Stornello
Det här nu blivit en hel.

Re: Tack för höstträffen!

Inlägg av MAGNUSDO »

Stort tack till Rune,Eva o Kjelle för en mycket trevlig träff med en historik om våra järnbruk som jag tror många inte vet så mycket om. Vi kom hem utan en droppe regn. Tur man bor inåt landet.
Turen vi bjöds på var mycket intressant och vägarna som bjöds var bra utom den raka ointressanta sträckan mellan Lövstabruk o Forsmark :wink:
MVH
Magnus o Siw
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Tack för höstträffen!

Inlägg av geguzzi »

Tack Rune & Eva
det var en kanon träff hoppas ni ser till att vi får flera träffar.
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar