2024 Vårträffen - Spring meeting

Information om b.l.a. vår- och höstträffarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

2024 Vårträffen - Spring meeting

Inlägg av geguzzi »

Hej
Hello

Vårträffen datum 2024 31 maj till 2juni kommer bli i södra Sverige,Vallsnäs Camping,Unnaryd, Halland

The spring meeting date 2024 31 May to 2 June will be in southern Sweden,Vallsnäs Camping,Unnaryd, Halland
in English at the bottom..

Läs allt härifrån till sista raden noga!
När? 31maj-2juni 2024
Var? Unnaryd, Halland
Plats? Vallsnäs Camping

Anmäl dig senast 10 maj annars risk bli utan mat och stuga om ni vill ha det!!!
Boka stuga? De är reserverade till 28april. Ring eller mail direkt till campingen och boka gemensam/plats i stugan. Uppge Guzzi då vet de att ni kan bli flera i stugan eller om ni vill vara själv säg till campingen.
Träffavgift? 0kr men skänk gärna ett bidrag till klubben !!

Vad jo: Tältplats, stuga, frukost lördag och söndag, gemensam middag på lördag kväll, även här bokar ni själva uppge Guzzi, Alla betalar själva för detta.
På fredagskvällen tänder vi grillen där du grillar din medhavda korv/köttbit.
Utrustning? Ta med egen mugg,ölglass, vinglas, tallrik och bestick + Glatt humör!! 
Utflykt? Under lördagen kör vi en gemensam tur ca kl:11.30 på vägarna runt omkring oss.
Camping: Boka, Anmäl dig till: info@vallsnascamping.se
Camping: Telefon: +46(0)37160233 Rickard
3 st 4-bädds campingstuga, utan vatten o avlopp, 725 kr/dygn
2 st 2-bädds campingstuga, utan vatten o avlopp, 550 kr/dygn
2 st 5-bädds campingstuga, utan vatten o avlopp, 800 kr/dygn
Priset för tältplats är 310 kr/dygn
På ovanstående priser får ni 10% rabatt.

Time to book this spring's Moto Guzzi meeting
Read everything from here to the last line carefully!
When? 31 May-2 June 2024
Where? Unnaryd, Halland
Place? Vallsnäs Camping
Register by May 10 at the latest, otherwise you risk running out of food and a cabin if you want it!!!
Book a cabin? They are reserved until April 28th. Call or email the campsite directly and book a shared/place in a cabin. State Guzzi, then they will know that there can be more of you in the cabin or if you want to be alone, tell the campsite.
Meeting fee? SEK 0 but feel free to donate to the club!!
What's up: Tent site, cabin, breakfast Saturday and Sunday, joint dinner on Saturday evening, here too you book yourself, state Guzzi, Everyone pays for this themselves.
On Friday evening, we light the grill where you grill your brought sausage/piece of meat.
Equipment? Bring your own mug, beer glass, wine glass, plate and cutlery + Happy mood!!
Excursion? During Saturday we drive a joint trip at about at.11.30 on the roads around us.
Camping: Book, Register to: info@vallsnascamping.se
Camping: Phone: +46(0)37160233 Rickard
3 4-bed camping cabins, without water or sewage, SEK 725/day
2 2-bed camping cabins, without water or sewage, SEK 550/day
2 5-bed camping cabins, without water or sewage, SEK 800/day
The price for a tent pitch is SEK 310/day
You get a 10% discount on the above prices


geguzzi
Spring meeting 2024-eng.jpg
(131.64 KiB) Inte nerladdad ännu
Senast redigerad av 1 geguzzi, redigerad totalt 2 gånger.
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Re: 2024 Vårträffen - Spring meeting

Inlägg av DeThomaso »

Skitbra Göran! Jag får väl försöka hitta en ersättare till skolbussen på fredagen. Kanske nån av 6 åringarna vill köra? :D
Det ska bli kul att ses igen! Hoppas fler kan och vill.
Thomas Nyvell
Katrineholm
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Användarvisningsbild
kalleguzzi
Guzziåkare
Inlägg: 48
Blev medlem: 11 aug 2017, 22:45
Mina motorcyklar: 850 T3 med sidovagn
California 2
Ort: Bengtsfors / Dalsland

Re: 2024 Vårträffen - Spring meeting

Inlägg av kalleguzzi »

Tyvärr. Den hälgen är jag in Tyskland!!!
Skriv svar