Är detta en ny modell?
Moderator: Moderatorer
-
SportGuzzi
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 139
- Blev medlem: 21 maj 2009, 09:51
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport 2000
- Ort: Göteborg
Är detta en ny modell?
http://www.blocket.se/stockholm/Moto_Gu ... ?ca=15&w=3
Synd att det saknas bild då jag aldrig hört modellbetäckningen innan?
Synd att det saknas bild då jag aldrig hört modellbetäckningen innan?
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: Är detta en ny modell?
Tjena.
Det är väl antagligen Ulles bygge.
Den bygger på en V11 Sport med samma stuk som V7 Café:n.
Väldigt snygg och går säkert gott.
Det är väl antagligen Ulles bygge.
Den bygger på en V11 Sport med samma stuk som V7 Café:n.
Väldigt snygg och går säkert gott.
Ciao / Ne
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: Är detta en ny modell?
Men så kan det väl inte vara.....inte skulle han sälja den så snart....har jag svårt att tro.
Dessutom har väl inte hans gått 0 mil. Jag såg den ju på jubileet och dit var det ju minst 2 mil
Dessutom har väl inte hans gått 0 mil. Jag såg den ju på jubileet och dit var det ju minst 2 mil
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: Är detta en ny modell?
kilometermätaren är kanske trasig... 
Men jag förstår dina känslor, jag skulle då rakt inte kunna sälja det typ... någonsin (himla tur att alla inte är lika på den punkten).
Men jag förstår dina känslor, jag skulle då rakt inte kunna sälja det typ... någonsin (himla tur att alla inte är lika på den punkten).
Ciao / Ne
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Är detta en ny modell?
kolla in denna Moto Guzzi V7 Sport 1972 på blocket Italjen den skulle varit med på lotteriet???
http://www.subito.it/moto-e-scooter/mot ... 768277.htm
/geguzzi
http://www.subito.it/moto-e-scooter/mot ... 768277.htm
/geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: Är detta en ny modell?
Snygg!!
Dock ingen äkta Telaio rosso utan en wannabe, vilket känns som en skön tröst när plånboken inte vill va me´...
Dock ingen äkta Telaio rosso utan en wannabe, vilket känns som en skön tröst när plånboken inte vill va me´...
Ciao / Ne
- franssos
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 377
- Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13 - Ort: varberg
Re: Är detta en ny modell?
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Är detta en ny modell?
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
-
Guzzikjelle
- Kassör & Medlemsregistrator
- Inlägg: 1205
- Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
- Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
- Ort: Österbymo
Re: Är detta en ny modell?
Det är nog denna som säljes på blocket 
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
Medlemregistrator
- franssos
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 377
- Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13 - Ort: varberg
Re: Är detta en ny modell?
Typiskt att den läcker bit kommer upp på blocket när min kulor har tagit slut
.
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
