Hej Nicke.
Slutade med att jag köpte en extra "Plate connection frame" 37420105 till orginalsystemet.
http://www.stein-dinse.biz/Complete-par ... 66011.html
Den gamla som satt på skruvade jag loss (4 skruvar plus skruv till växelväljare) o slipade bort de 2 öronen.
Borrade 1 hål i bakre tvärgående rör för att skruva fast ljudämprens bakre infästning i.
Kan ta ett kort senare hur det blev.
Tittade på att köpa Plate connection frame till V11 men där sitter infästningen till växelföraren inte på samma ställe (vad jag kunde se på bilden på nätet, Stein Dinses reservdelsbilder).
Sitter en lucka nitad med 9 nitar som har en ljuddämpningssats på. Detta gör för mig i dagsläget att den går lite fett ( mappad PCIII med öppna rör ....) så jag tänkte ta bort den o be en plåtslagare fixa en ny lucka utan insats på. Får vi se hur mycket det brötar då!
Utseende o ljud....precis vad jag förväntade mig. Låter lite hårdare, lite mer öppet racingsystem. Men låter inte mer än mina öppna dämpare jag kört med tidigare.
När sedan dämparen är helt varm efter lite körning ändrar den lite karaktär o blir lite råare i ljudet.

)
Bifogar några "snålvattensbilder" till dig för o hjälpa dig välja rätt

Tar några fler bilder på infästningen senare som sagt.
Ha det gott nu.
Johan