Jag har en förhoppningsvis blivande medlem som köpt en Stone -05:a. Han behöver byta koppling på den. Vilken koppling skall han ha?? Är det samma som jag tex bytte på min LM 4 -87:a??? Kan någon ge mig lite tips på det? Stein Dinse har dom den??
Kjelle eller Raz ni som vet allt.....
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Det var det första jag sa åt honom att han måste bli medlem innan jag hjälper honom.
Jag börjar tro att det är en singeldisk koppling på den??. Nej jag tror att han får riva den först o sedan köpa kopplingen.
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Hej jag tror inte det är samma koppling på v11 Lemans som Stonen V11 har den nya 6 växlade lådan o Stenen den gamla 5 växlade. Medlemsansökan ???????????