m.v.h. Musse.
Norge 1200 GT
Moderator: Moderatorer
-
musse
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 132
- Blev medlem: 10 maj 2007, 05:45
- Mina motorcyklar: MG V850-T5-84,,NSU Superlux-56,HVA Populär-58,MG V85 TT Speciale.Crescent Skoterett 64 Crescent 1164 Jetline 61
- Ort: Vetlanda
Norge 1200 GT
Hej gör ett desprerat sista försök att sälja min Norge här genom en ny annons.Slumpas till högstbjudande över 30.000 Skr.För övrigt se tidigare annons.Nytt sedan dess bakdäck och batteri.Besiktad i höstas.Tel. 073-8174282.MÅSTE FRIGÖRA UTRYMME I GARAGET.
m.v.h. Musse.
m.v.h. Musse.
Senast redigerad av 1 musse, redigerad totalt 31 gånger.
T-5 Forewer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Norge 1200 GT
Hej Musse
vilken årgång var det och hur många mil har den rullat, sidoväskor?
Mvh ggezzi/Göran
vilken årgång var det och hur många mil har den rullat, sidoväskor?
Mvh ggezzi/Göran
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
-
musse
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 132
- Blev medlem: 10 maj 2007, 05:45
- Mina motorcyklar: MG V850-T5-84,,NSU Superlux-56,HVA Populär-58,MG V85 TT Speciale.Crescent Skoterett 64 Crescent 1164 Jetline 61
- Ort: Vetlanda
Re: Norge 1200 GT
musse skrev: ↑10 mar 2021, 16:56Hej gör ett desprerat sista försök att sälja min Norge här genom en ny annons.Slumpas till högstbjudande över 30.000 Skr.För övrigt se tidigare annons.Nytt sedan dess bakdäck och batteri.Besiktad i höstas.Tel. 073-8174282.MÅSTE FRIGÖRA UTRYMME I GARAGET.
m.v.h. Musse.ÄNTLIGEN SÅLD !!!
T-5 Forewer