Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Är det någon som vet och var det finns Guzzisäljare eller Guzziverkstad i Göteborg.Jag tyckte att jag hörde något som sa detta på mässan eller. Skriv gärna in de på hemsidan
Jag tror du tänker på nedanstående företag som importerar delar gamla som nya. Någon verkstad har han inte om jag förstått saken rätt.
Jag försökte nå ägaren för ett par år sedan efter att en artikel i någon Mc-tidning beskrivit hans versamhet, som jag tyckte såg spännande ut med begagnade delar, hela motorer och lite udda prylar. Jag gav upp efter några veckor...
Så, har du akuta behov kanske du ska kika på annat håll, eller vad vet jag.
Moto Ricambi AB Tel. 031 - 48 77 88
Dagjämningsg. 3
41509 GÖTEBORG info@motoricambi.se
Jag har inte några behov just nu.Jo föresten ett alukråmkitt till min spesial baklampa & signalhornen det är de tre grejorna kvar är de någon som har de till salu hör av er i så fall till mig.De som ringer till mig i DO5 området och bor i Göteborg frågar om survise & delar.Närmast är biskaya i Alingsås vad jag vet.
nicke
denne gubben, harald heter han i göteborg är jätte speciel har oxå försökt få tag i han han svarar bara när han, vill om han svarar. jag behövde lite info om min guzzi som jag vet han har men han vägrar svara tråkigt men sant
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
jag behöver komma i kontakt med den före tyska ägaren då min guzzi tydligen ska ha gået i superbike i början på 80 talet o jag vill återupbygga den som den så ut på den tiden o harald var inblandat i att ta den hit