Efterlysning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Efterlysning!

Inlägg av Nicke »

Är det sant som ryktena förtäljer att G.K. bosatt sig i en oelektrifierad och ensligt belägen koja eller jordkula i det inre av Dalom, sedan han insett sin oskyddade belägenhet då han smädat en IT-zenmaster och fått en elektronisk fathwa slungad mot sig?

Åtminstone har han varit väldigt osynligt i de elektroniska kretsarna den senaste tiden.

Eller kan det tänkas att PC III:an hakat upp sig på fullt flöde och att han är halvvägs till steniga Tunguska vi det här laget??

Om någon ser honom så hälsa att zenmästarens minne är kort då de emellanåt raderas vid diskkrascher och andra typer av eraderingar och att han därför är välkommen åter i vår saknande skara... :)
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2016
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
Ort: Skälby

Re: Efterlysning!

Inlägg av Tobbe »

Såg honom med egna ögon i torsdags men den rackarn vägrar att ansluta PCIII-kabeln :x
Jag var tvungen att droppa ett smittat chip under sadeln hans, i ett obevakat ögonblick :mrgreen:
GK:s Belezza har nu bytt namn till "Kängrulezza" :mrgreen:
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Efterlysning!

Inlägg av Raz »

Jag såg att han kastade längtande blickar på Ulles förgasare, trots smärre problem med munstycken
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Efterlysning!

Inlägg av Nicke »

Skönt att höra :)
Jag ser själv just nu att han börjat leta lite analoga tändsystemsbitar från predatorisk tid... :mrgreen:
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Efterlysning!

Inlägg av GuzziKungen »

Det stämmer , jag hittade en gammal Amazon med dubbla Su som fick sätta livet till :lol:
Man vågar inte komma för nära bredarslet då man kan få Australiensk smitta , vill ju inte
börja knappa loss hej vilt :?
Vi har både internet och pc:3 i kojan 8)
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Efterlysning!

Inlägg av Nicke »

Jag tror nog du är rätt säker ändå. Precis som de flesta Zenmasters är vår en rätt EMPhatisk person :wink:
Ciao / Ne
Skriv svar