Motorcykelkläder i mataffären !?

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023

Motorcykelkläder i mataffären !?

Inlägg av Raz »

Just nu har visst Lidl sin årliga drive med motorcykelprylar. För ett par år sen köpte vi ett intercomkit där, på vinst och förlust för det kostade 79 kr :shock: och det var faktiskt värt pengarna, duger mycket bra till den lilla användning vi har för det.

I år verkar de inte ha såna, men däremot jäkligt sköna handskar med membran och kevlar och alla andra buzzwords för 250 kr och regnställ som verkar riktigt bra för 150 kr. Jag slog till. Märkeskläder i all ära men regnstället behöver det inte stå Dainese på.

Sen finns det hjälmar, stövlar och allvädersställ också. De intresserade inte mig men de verkade också rätt sjyssta för det pris de hade. Just hjälmen har jag ingen lust att spara in på dock.

Annars brukar jag bara köpa öl och korv på Lidl. Det är de bra på, Tyskarna :P
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Re: Motorcykelkläder i mataffären !?

Inlägg av Nicke »

Låter märkligt men det är kanske inte så långt mellan en knutte och en korv... Jag menar, det är trots allt bara dödkött i skinförpackning... :roll:

(öl passar förträffligt till båda)
Ciao / Ne
Skriv svar