V11/1100S

Letar du efter något?

Moderator: Moderatorer

Micke S
Guzzifantast
Inlägg: 53
Blev medlem: 09 maj 2008, 08:29
Mina motorcyklar: V11 Sport
Tidigare
750S3, 1100Sport, V11Sport mm mm
Ort: Åkersberga

Re: V11/1100S

Inlägg av Micke S »

Åter tack för mottagandet !
Det finns risk för att jag tar vissa på orden och har lite frågor.
Raz, jag förstår vad du menar. S är väl en beteckning som hör svunna tider till.

/Micke
/ Micke
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023
Ort: Brottby

Re: V11/1100S

Inlägg av Raz »

Micke S skrev:Åter tack för mottagandet !
Det finns risk för att jag tar vissa på orden och har lite frågor.
Raz, jag förstår vad du menar. S är väl en beteckning som hör svunna tider till.

/Micke
Säg inte det, jag tror att en ny "classic" version av 1000S skulle slå bättre än 750 Sport. Fast det gäller ju att priset är rätt också.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
1100 Sport 1997
GuzziFanatisk
Inlägg: 267
Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
Ort: Floda, Lerums kommun

Re: V11/1100S

Inlägg av 1100 Sport 1997 »

Morron Micke.
Här har duu en bild på hur klarglas ser ut på bågen.

Ha d
Johan
Bilagor
lampa.jpg
(167.87 KiB) Nerladdad 210 gånger
Sport 1100 ie, när det är som bäst
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023
Ort: Brottby

Re: V11/1100S

Inlägg av Raz »

1100 Sport 1997 skrev:Morron Micke.
Här har duu en bild på hur klarglas ser ut på bågen.

Ha d
Johan
Najs! Var hittar man det? Ducati Monster?
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
1100 Sport 1997
GuzziFanatisk
Inlägg: 267
Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
Ort: Floda, Lerums kommun

Re: V11/1100S

Inlägg av 1100 Sport 1997 »

Sport 1100 ie, när det är som bäst
Micke S
Guzzifantast
Inlägg: 53
Blev medlem: 09 maj 2008, 08:29
Mina motorcyklar: V11 Sport
Tidigare
750S3, 1100Sport, V11Sport mm mm
Ort: Åkersberga

Re: V11/1100S

Inlägg av Micke S »

Ser kanske inte så tokigt ut...vad fick du betala ?

/Micke
/ Micke
Användarvisningsbild
1100 Sport 1997
GuzziFanatisk
Inlägg: 267
Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
Ort: Floda, Lerums kommun

Re: V11/1100S

Inlägg av 1100 Sport 1997 »

38 Euro plus frakt. Tror det var 10 Euro eller så för frakt.

3 plattstift från biltema o saken var biff.

Mvh
Johan
Sport 1100 ie, när det är som bäst
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023
Ort: Brottby

Re: V11/1100S

Inlägg av Raz »

20 euro frakt blev det råkar jag veta :mrgreen:

Jag beställde blinkers oxo så det matchar. Jag vägrar byta till små fjösblinkers som inte syns. Men nu hittade jag kit till originalblinkersen (som är samma som Ducati 916) med klarglas och färgad glödlampa. Det borde matcha finfint.

Stort tack för tipset! Pricken över i till min rena rumpa 8)
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar