V11/1100S
Moderator: Moderatorer
-
Micke S
- Guzzifantast
- Inlägg: 53
- Blev medlem: 09 maj 2008, 08:29
- Mina motorcyklar: V11 Sport
Tidigare
750S3, 1100Sport, V11Sport mm mm - Ort: Åkersberga
Re: V11/1100S
Åter tack för mottagandet !
Det finns risk för att jag tar vissa på orden och har lite frågor.
Raz, jag förstår vad du menar. S är väl en beteckning som hör svunna tider till.
/Micke
Det finns risk för att jag tar vissa på orden och har lite frågor.
Raz, jag förstår vad du menar. S är väl en beteckning som hör svunna tider till.
/Micke
/ Micke
- Raz
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 1113
- Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
- Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023 - Ort: Brottby
Re: V11/1100S
Säg inte det, jag tror att en ny "classic" version av 1000S skulle slå bättre än 750 Sport. Fast det gäller ju att priset är rätt också.Micke S skrev:Åter tack för mottagandet !
Det finns risk för att jag tar vissa på orden och har lite frågor.
Raz, jag förstår vad du menar. S är väl en beteckning som hör svunna tider till.
/Micke
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Alive and ticking
The world is my dyno!
- 1100 Sport 1997
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 267
- Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
- Ort: Floda, Lerums kommun
Re: V11/1100S
Morron Micke.
Här har duu en bild på hur klarglas ser ut på bågen.
Ha d
Johan
Här har duu en bild på hur klarglas ser ut på bågen.
Ha d
Johan
- Bilagor
-
- lampa.jpg
- (167.87 KiB) Nerladdad 210 gånger
Sport 1100 ie, när det är som bäst
- Raz
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 1113
- Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
- Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023 - Ort: Brottby
Re: V11/1100S
Najs! Var hittar man det? Ducati Monster?1100 Sport 1997 skrev:Morron Micke.
Här har duu en bild på hur klarglas ser ut på bågen.
Ha d
Johan
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Alive and ticking
The world is my dyno!
- 1100 Sport 1997
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 267
- Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
- Ort: Floda, Lerums kommun
Re: V11/1100S
Ta en titt på denna länken.
http://www.desmorados.com/shop/catalog/ ... feb0241a71
http://www.desmorados.com/shop/catalog/ ... feb0241a71
Sport 1100 ie, när det är som bäst
- 1100 Sport 1997
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 267
- Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
- Ort: Floda, Lerums kommun
Re: V11/1100S
38 Euro plus frakt. Tror det var 10 Euro eller så för frakt.
3 plattstift från biltema o saken var biff.
Mvh
Johan
3 plattstift från biltema o saken var biff.
Mvh
Johan
Sport 1100 ie, när det är som bäst
- Raz
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 1113
- Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
- Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023 - Ort: Brottby
Re: V11/1100S
20 euro frakt blev det råkar jag veta
Jag beställde blinkers oxo så det matchar. Jag vägrar byta till små fjösblinkers som inte syns. Men nu hittade jag kit till originalblinkersen (som är samma som Ducati 916) med klarglas och färgad glödlampa. Det borde matcha finfint.
Stort tack för tipset! Pricken över i till min rena rumpa
Jag beställde blinkers oxo så det matchar. Jag vägrar byta till små fjösblinkers som inte syns. Men nu hittade jag kit till originalblinkersen (som är samma som Ducati 916) med klarglas och färgad glödlampa. Det borde matcha finfint.
Stort tack för tipset! Pricken över i till min rena rumpa
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Alive and ticking
The world is my dyno!