Ja,jag vet att det är träff i Gällivare också då,men dom som inte åker dit kan ju komma hit..
Har inget tema till mötet utan bara allmänt "tjöt".
Har ett Citroënmöte som börjar kl 12.00 om nån är intresserad...
Guzzimötet är väl lagom kl 17,00,jammet börjar ca 19-20 tiden.
Datumet är 2/8-08 !!
Välkomna !!