Efterlysning!!!!!

Letar du efter något?

Moderator: Moderatorer

johan
Guzziåkare
Inlägg: 34
Blev medlem: 17 okt 2007, 17:32
Mina motorcyklar: Guzzi 750 s3 Nr 1 !!! Bimota HB2 Nr 4. Laverda jota .
Ort: Göteborg

Efterlysning!!!!!

Inlägg av johan »

Jag behöver ett hjul eller baknav som har trumma OCH ryckutjämning,jag tror att 850 T runt -70 -74 har det jag söker,kanske andra modeller ochså.
UT och letar i era ladugårda och på vindar , om någon har det så blir jag glad :D
MVH
Johan
0707 152609
johan
Guzziåkare
Inlägg: 34
Blev medlem: 17 okt 2007, 17:32
Mina motorcyklar: Guzzi 750 s3 Nr 1 !!! Bimota HB2 Nr 4. Laverda jota .
Ort: Göteborg

Re: Efterlysning!!!!!

Inlägg av johan »

Va fan :twisted: måste man kalla in Hasse Aro för att hitta en trumma :(
johan skrev:Jag behöver ett hjul eller baknav som har trumma OCH ryckutjämning,jag tror att 850 T runt -70 -74 har det jag söker,kanske andra modeller ochså.
UT och letar i era ladugårda och på vindar , om någon har det så blir jag glad :D
MVH
Johan
0707 152609
tokker

Re: Efterlysning!!!!!

Inlägg av tokker »

jadu det helt jävla omöjligt att hitta grejor till guzzi. jag själv söker flera olika delar till min aldrig någon som svarar. testa ebay tyskland
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Efterlysning!!!!!

Inlägg av Nicke »

Det beror ju på kloningen....

Efter några år med en Guzzi har man ju i regel plötsligt två!

En som man kör och har plockat på nya fina glänsande delar på och en som ligger på hyllan i form av ursprungsdelarna som man naaaturligtvis inte vill skiljas från :D :D
Ciao / Ne
tokker

Re: Efterlysning!!!!!

Inlägg av tokker »

det är det jag inte fattar när jag har byggt klart ett projekt säljer jag allt som blivit över liksom ingen mening att ha det liggande o skräpa när någon annan kan ha nytta av det. till ex om du monterar ekerhjul på hojen va ska du ha dom gamla fälgar till är det något psykisk tillstånd "måste spara måste spara" hade jag tänkt så hade jag behövt en hangar storlek jumbojet till allt skräp :mrgreen:
Skriv svar