En filmkväll,skulle det kunna vara ngt !!??
Nån gång i januari för att lysa upp tillvaron i vintermörkret typ...
Jag flyttar snart och har en lämplig lokal,dock inga filmer...
Ja eftersom det står i Skånetråden så blir det i,just det,Skåne..
Moderator: Moderatorer
Vilken som fungerar !!Nicke skrev:Pratar vi fransk eller italiensk "porr"??
Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009lundin b skrev:Bara påminner lite...Om filmkväll då alltså,,
Ja,ja ett år hit eller dit...Raz skrev:Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009lundin b skrev:Bara påminner lite...Om filmkväll då alltså,,