Jag har ju förut skrivit om att jag tycker det skulle vara kul om vi kunde träffas.
Jag föreslår därför att vi ses på Biltema´s parkering söndagen den 24 maj kl 1300.
Nå´nstans vid entren.
Se´n snackar vi ihop oss.
Direkt till ett fik, eller en tur på någon fin väg med fikastopp.
Kanske Roxen runt?
Eftersom det är så tråkigt att köra i regn så ställer vi in om så skulle bli fallet.
Hasse Wiström DO6 / Björkeberg