Jag är inte alls det minsta avundsjuk...
Men i morgon bitti har jag säkert kommit över det.
Moderator: Moderatorer
Jag är inte skrivkunnig idag men några bilder är skickade i alla fall.Tina skrev:Hoppas ni får en trevlig och festlig kväll.![]()
![]()
![]()
Och i morgon förväntar jag mig ett dussin bidrag om kvällen till Giornalemed bilder
![]()
Hej!Tobbe skrev:Tack alla trevliga Guzzister, för en trevlig middag och kväll![]()
Ett extra stort TACK till Marie för initiativet och att du tog hand om mig
Hmmmm kan det vara så att Ciccis gamle racer tagit sig till MarieGuzziMari skrev:Hej!Tobbe skrev:Tack alla trevliga Guzzister, för en trevlig middag och kväll![]()
Ett extra stort TACK till Marie för initiativet och att du tog hand om mig
Ja det var jätteroligt att vi blev så många + en stol till den okände soldaten![]()
Å Tobbe, du var väldigt lätt att ta hand om, du har ju även visat mig stans brantaste backe!
Vi tar returen när vi ska till Täbybushen igen, nu lär vi väl hitta utan gps? Eller kanske inte?
Roligt Magnus och Siv att ni dök upp till storstan, mycket trevligt middagssällskap! Inte att förglömma dig Kjelle, tur att du var med och räknade, du som hade en penna med dig![]()
Nu väntar jag på lite mildväder Kjelle.....ja du vet nog![]()
Ha det !
GuzziMari