Hi, hiNicke skrev:...Kom ihåg att det bara är döda fiskar som flyter med strömmen...
Medlem i SMC
Moderator: Moderatorer
- Bengt C
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: .
Le Mans III -83 - Ort: Bohuslän
Re: Medlem i SMC
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Sådär ja , nu har diskussionen gått över på mitt nick och därmed fanns det väl inga fler
oklarheter i SMC-frågan.
Mitt Nick och dess betydelse kan vi väl ta upp i en annan tråd
Som ett litet tipps så kan jag väl säga att jag hade det ursprungligen på bike.se , ett forum
för alla märken och nicket väckte den uppmärksamheten märket förtjänar (positiv anda).
Tack för diskussionen.
oklarheter i SMC-frågan.
Mitt Nick och dess betydelse kan vi väl ta upp i en annan tråd
Som ett litet tipps så kan jag väl säga att jag hade det ursprungligen på bike.se , ett forum
för alla märken och nicket väckte den uppmärksamheten märket förtjänar (positiv anda).
Tack för diskussionen.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Ha dé
-
GUZZI- KEJSAREN
- Guzziåkare
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Eldorado 2015.
Jag kan notera att det jäser i den skånska myllan. De tänker väl inte göra uppror mot militären o vår kung ? De har båda Kejsarens stöd.
- motorino2002
- Guzzifantast
- Mina motorcyklar: Några Italien Cyyklar(det heter så på Skånska)och Skoters.
Jau,.. den diskussionen är över för min del i allafall,..men det var du GuzziK som började med att förvränga mitt nick.
Jag har sedan jag började med att va med i Cyykel forum för c:a 9 år sedan haft motorino2001
och Motorino2002 som nick,.. över hela Jordklotet efter som Motore var upptaget överallt och i de flesta kombinationer.
Jag är inge vidare på datorer,..men hade turen att ha en lärling på mitt skift som e djefligt duktig på datorer,..så jag har lyckats lära mig lite grann (tillräckligt för att förstå att jag kan inget om Datorer)
Dock lärde han mig,..klydda aldrig med andras nick det är oartigt,...då måste du ge dubbelt tillbaka,....ungefär som att kommentera stavfel på nätet viket är svårt att undvika säkskilt om man använder översättnings sighter och översätter till totalt främmande språk.
Samt Hej du GuzziKE ,..här har vi alltid gjort uppror och allt som kommer från Statsmakten är fientliga handlingar,..här är det ej Stockholm som styr,.. utan vi gör som vi vill ,..när vi vill,.. samt hur vi vill,..alltså motsatsen till "A brick in the Wall"
Vi är här mer lika Danerna vilket de fick erfara på ön Lindisfarne redan År 793.
Ha de gott
SS/K.
Jag har sedan jag började med att va med i Cyykel forum för c:a 9 år sedan haft motorino2001
och Motorino2002 som nick,.. över hela Jordklotet efter som Motore var upptaget överallt och i de flesta kombinationer.
Jag är inge vidare på datorer,..men hade turen att ha en lärling på mitt skift som e djefligt duktig på datorer,..så jag har lyckats lära mig lite grann (tillräckligt för att förstå att jag kan inget om Datorer)
Dock lärde han mig,..klydda aldrig med andras nick det är oartigt,...då måste du ge dubbelt tillbaka,....ungefär som att kommentera stavfel på nätet viket är svårt att undvika säkskilt om man använder översättnings sighter och översätter till totalt främmande språk.
Samt Hej du GuzziKE ,..här har vi alltid gjort uppror och allt som kommer från Statsmakten är fientliga handlingar,..här är det ej Stockholm som styr,.. utan vi gör som vi vill ,..när vi vill,.. samt hur vi vill,..alltså motsatsen till "A brick in the Wall"
Vi är här mer lika Danerna vilket de fick erfara på ön Lindisfarne redan År 793.
Ha de gott
SS/K.
Senast redigerad av 1 motorino2002, redigerad totalt 11 gånger.
JAG TROR ENDAST PÅ DET JAG KAN SE !!
" Non correre mai piu´ veloce di quanto il tuo Angelo custode possa volare !!! "
" Non correre mai piu´ veloce di quanto il tuo Angelo custode possa volare !!! "
- GuzziKungen
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
NU BLIR JA RIKTIGT UTTRÅKAD
Ditt Nick förvrängde jag inte med flit utan såg det nu när du skrev om det.
För detta skriver jag självklart en stor ursäkt.
URSÄKTA mig det var förbannat klantigt och inte med mening.
Och i fortsättningen till alla andra på forumet vill jag förmedla att jag varken på detta eller
något annat forum förvrängt någons nick med flit och heller aldrig gjort personpåhopp.
Detta är också en anledning till varför jag inte var så sugen på att diskutera frågan på forumet , för
i en textmonolog är det lätt att missuppfatta texten och rätt budskap kommer inte fram.
Speciellt i frågor som kan verka laddade.
Ditt Nick förvrängde jag inte med flit utan såg det nu när du skrev om det.
För detta skriver jag självklart en stor ursäkt.
URSÄKTA mig det var förbannat klantigt och inte med mening.
Och i fortsättningen till alla andra på forumet vill jag förmedla att jag varken på detta eller
något annat forum förvrängt någons nick med flit och heller aldrig gjort personpåhopp.
Detta är också en anledning till varför jag inte var så sugen på att diskutera frågan på forumet , för
i en textmonolog är det lätt att missuppfatta texten och rätt budskap kommer inte fram.
Speciellt i frågor som kan verka laddade.
Med Vänlig Hälsning
Ha dé
Ha dé
- motorino2002
- Guzzifantast
- Mina motorcyklar: Några Italien Cyyklar(det heter så på Skånska)och Skoters.
Salve GuzziK ! !
Ta det ej allvarligt,... livet är för kort för det !
Alles is helt OK,..så då anser jag att vi släpper det !
Faen om hundra är vi alla döa ändå !
Eller som en av de gamla Brand Ingenjörerna i Malmö alltid uttryckte det
" Kykogårdarna är fulla av folk som ansåg de hade bråttom "
Vi får lösa Världs problemen över ett antal lådor Öl istället någongång,..
det kan ta en 3 till 4 dar och det går åt en helvittes massa Öl,..
men resultatet brukar bli bra förutom en djefla huvudvärk
Gärna Tysk eller Dansk Öl
Ha de bäst !!
SS/K.
Kjell
Ps. Glöm bara inte detta,...när du kör dina Guzzis !!!
Non correre mai piu´ veloce di quanto il tuo Angelo custode possa volare,..
eller på Tyska...Fahre nie Schneller als Dein Schutzengel fliegen kann ! ! !
Ta det ej allvarligt,... livet är för kort för det !
Alles is helt OK,..så då anser jag att vi släpper det !
Faen om hundra är vi alla döa ändå !
Eller som en av de gamla Brand Ingenjörerna i Malmö alltid uttryckte det
" Kykogårdarna är fulla av folk som ansåg de hade bråttom "
Vi får lösa Världs problemen över ett antal lådor Öl istället någongång,..
det kan ta en 3 till 4 dar och det går åt en helvittes massa Öl,..
men resultatet brukar bli bra förutom en djefla huvudvärk
Gärna Tysk eller Dansk Öl
Ha de bäst !!
SS/K.
Kjell
Ps. Glöm bara inte detta,...när du kör dina Guzzis !!!
Non correre mai piu´ veloce di quanto il tuo Angelo custode possa volare,..
eller på Tyska...Fahre nie Schneller als Dein Schutzengel fliegen kann ! ! !
JAG TROR ENDAST PÅ DET JAG KAN SE !!
-
GUZZI- KEJSAREN
- Guzziåkare
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Eldorado 2015.
Någonstans måste ju makten ha sitt säte, och vår vackra huvudstad med dess trevliga innevånare tycker då jag är lämplig. Som anhängare av demokrati, och vuxen människa, gör jag inte alltid som jag själv vill, utan tänker på mina medmänniskor. Anarki, kommunism eller fascism är inget alternativ för mej. De danska vikingarna har säkert växt upp liksom de svenska som härjade i Ryssland o Ukraina. Ja..ja du skämtar väl min lille gulleplutt, skåningarna är nog godmodiga o lugna. Själv sveper jag en ÄKTA svensk öl.motorino2002 skrev:Jau,.. den diskussionen är över för min del i allafall,..men det var du GuzziK som började med att förvränga mitt nick.
Ha de gott
SS/K.
- GuzziKungen
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
Tack och välkommen Kejsaren.
Men det behövs inget stöd för min del , jag har sällan förutfattade meningar om folk oavsett
ras,ålder,prestanda eller munläder och tror detsamma om mina medmänniskor
Men det behövs inget stöd för min del , jag har sällan förutfattade meningar om folk oavsett
ras,ålder,prestanda eller munläder och tror detsamma om mina medmänniskor
Med Vänlig Hälsning
Ha dé
Ha dé