En enkel träff som alla fordon är välkomna på !!
Vet inte vad det kommer att handla om, men om ngn vill ha reda på mer om D-Jetronic (injection electronique) och nåt på Xantia/XM så kan jag väl bistå med nåt iaf..
Och möte i ÖL betyder att det är i Östra Ljungby...
Kaffe och korv finnes !!
Välkomna!!