28 st Guzzis !!!!
Lite allmän filmning, trångt, lite svårt att filma bara, och alla Guzzis kom inte med heller..
http://www.youtube.com/watch?v=hfMxdlSt7m8
Lite mer...
http://www.youtube.com/watch?v=okJFqE-Lrds
"Baconslicer"
http://www.youtube.com/watch?v=qWZkE7wD7NE
"Moto Guzzi parking only"

Några till..

Längst till höger ser vi "motorino2002" här på forumet !!

Väldigt blandat bland modellerna !!

Bosse, med sin Falcone, som är funktionär och inititivtagaren till denna träff !!
