Spolar, svänghjul och kanske annat... Tar det som finns.
De som sitter på nu börjar "smälta" av värmen. Dvs det rinner ner "kåda" på brytarna och så går den superdåligt...
Eller kanske någon som har tips om någon butik som säljer delar till dessa?
hassegran@hotmail.com


