Jag har en Califonia -01 med hållare och skinnväskor men jag vill ha låsbara plastväskor. Nu har jag sådana på gång men de är till en -88. Är det någon som vet om fästpunkterna till hållarna är desamma på en -88 som på en -01. Alternativet är att jag försöker sätta fast plastväskorna på mina hållare som är till läderväskorna. Är det någon som har en idé?
Per
Fråga om sidoväskor
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Fråga om sidoväskor
hej
jag tror det sitter H&B hållare och det är standard sen mitten av 80talet till nu inget problem att få tag i väskor eller resevdelar.
geguzzi
Jag har en Califonia -01 med hållare och skinnväskor men jag vill ha låsbara plastväskor. Nu har jag sådana på gång men de är till en -88. Är det någon som vet om fästpunkterna till hållarna är desamma på en -88 som på en -01. Alternativet är att jag försöker sätta fast plastväskorna på mina hållare som är till läderväskorna. Är det någon som har en idé?
Per[/quote]
jag tror det sitter H&B hållare och det är standard sen mitten av 80talet till nu inget problem att få tag i väskor eller resevdelar.
geguzzi
Jag har en Califonia -01 med hållare och skinnväskor men jag vill ha låsbara plastväskor. Nu har jag sådana på gång men de är till en -88. Är det någon som vet om fästpunkterna till hållarna är desamma på en -88 som på en -01. Alternativet är att jag försöker sätta fast plastväskorna på mina hållare som är till läderväskorna. Är det någon som har en idé?
Per[/quote]
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.