Fråga om sidoväskor

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

guzziper
Guzziåkare
Inlägg: 43
Blev medlem: 19 apr 2010, 13:01
Mina motorcyklar: Califonia EV -02

Fråga om sidoväskor

Inlägg av guzziper »

Jag har en Califonia -01 med hållare och skinnväskor men jag vill ha låsbara plastväskor. Nu har jag sådana på gång men de är till en -88. Är det någon som vet om fästpunkterna till hållarna är desamma på en -88 som på en -01. Alternativet är att jag försöker sätta fast plastväskorna på mina hållare som är till läderväskorna. Är det någon som har en idé?
Per
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1284
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Fråga om sidoväskor

Inlägg av geguzzi »

hej
jag tror det sitter H&B hållare och det är standard sen mitten av 80talet till nu inget problem att få tag i väskor eller resevdelar.
geguzzi

Jag har en Califonia -01 med hållare och skinnväskor men jag vill ha låsbara plastväskor. Nu har jag sådana på gång men de är till en -88. Är det någon som vet om fästpunkterna till hållarna är desamma på en -88 som på en -01. Alternativet är att jag försöker sätta fast plastväskorna på mina hållare som är till läderväskorna. Är det någon som har en idé?
Per[/quote]
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar