Tja, har väl inte bokat ngn dag direkt än men fredag-lördag ligger väl nära till hands... Det är ju ett uns väderberoende så är det kalasväder på torsdagen så kanske man överväger att puttra dit redan då...
Det vore ju kul om komma dit i en cortège.. Det blir liksom lite mer "umpf" då...
Hajj!!
Freddan