Ryktet om vår död ...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Ryktet om vår död ...

Inlägg av Nicke »

Hej hela Norrland!

Med stor glädje kan jag nu avslöja att vi är betydligt fler som grenslar Guzzi i vårt distrikt än det verkar så här vid en ytlig studie.

i år har vi varit 26 medlemmar av kategori 4 (med hoj/hojar). Totalt har dessa 26 personer 29 hojar Guzzis till sitt förfogande.

Efter lite djupare efterforskning visar det sig att det finns hela 142 stycken registrerade Guzziz i distriktet!!

Guzziåkare i norrland har tydligen inget större behov av att organisera sig i klubbgemenskap!

Jag hoppas att ni inte tar illa upp för att jag kommer att kontakta er som valt att inte ta klivet in. Inte nödvändigtvis för att värva er, men för att få en chans till att lära känna er lite. Jag är nämligen rätt övertygad om att de flesta av er är precis lika trevliga som de klubbanslutna är, vilket garanterar att jag kommer att få många trevliga timmar vid telefonen.

Vi hörs inom kort :P
Ciao / Ne
Teijo
Guzzifantast
Mina motorcyklar: Moto Guzzi 1000 SP III

Inlägg av Teijo »

Inte alls dålig ide! Tittar man hur aktiva Guzzis återförsäljare är, så skulle jag tro, att intresse, visat ens från någon håll för märket, är garanterat positivt.
Skriv svar