Vad sägs om en helkväll på Engelen/Gamla Stan fredagen d.12 nov.?
Nåt att se framemot i höstmörkret, en god middag i glatt sällskap!
Rekommenderas: Sjunde himlen!
Finns det intresse? Jag fixar bordsbokningen...när jag väl vet hur många vi blir.
Jag åtar mig att frakta dit Tobbe.
Kjelle å Chicci, jag bara räknar med er, Kjelle hur går det med garaget? Du har gett mig hopp om ett långt Guzziliv, trots för kort tåspets
Glada tjoande!
GuzziMari