MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993

Fynd säljes

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1284
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993

Inlägg av geguzzi »

SÄLJES: MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993
Tänkte ev.sälja min hoj :cry: och köpa en Stelvio till våren. :lol:

Rullat 8000mil, mycket delar byt ring eller maila för info, Hepco Becker väskor och stor Givi topbox, Instrument panelen från nyare Quota, och grenröret två till en system, mellan ringen byt så oljefilter är på utsidan av motorn
Voltmätare, värmehandtag, Importerad från tyskland?
Tänkt Pris 35000kr
Finns i Haninge mobil 072-7370072
mail ge6@msn.com
/geguzzi
ndrad 200900403 059.jpg
(256.21 KiB) Nerladdad 365 gånger
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1284
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993

Inlägg av geguzzi »

Perfekt till Quota träffen i Danmark 2011

SÄLJES: MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993
Tänkte ev.sälja min hoj :cry: och köpa en Stelvio till våren. :lol:

Rullat 8000mil, mycket delar byt ring eller maila för info, Hepco Becker väskor och stor Givi topbox, Instrument panelen från nyare Quota, och grenröret två till en system, mellan ringen byt så oljefilter är på utsidan av motorn
Voltmätare, värmehandtag, Importerad från tyskland?
Tänkt Pris 35000kr
Finns i Haninge mobil 072-7370072
mail ge6@msn.com
/geguzzi
ndrad 200900403 059.jpg
[/quote]
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
124lindberg
Nykomling
Inlägg: 3
Blev medlem: 22 mar 2011, 18:02
Mina motorcyklar: Wildstar
Tidigare:
1983 LeMans III, vit/sv
1983 LeMans III, Gul/sv
1983 LeMans III Vit/sv
1994 Daytona

Re: MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993

Inlägg av 124lindberg »

Jag kontaktar dig i under veckan.
//Kjell
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1284
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: MOTO GUZZI QUOTA 1000-1993

Inlägg av geguzzi »

hej!
verkar som jag behåller den ett tag till men jag återkommer när det är dags igen.. :oops: :oops: :oops:
geguzzi
124lindberg skrev:Jag kontaktar dig i under veckan.
//Kjell
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar