Det var väldigt roligt att återse flera ansikten från jubileumsträffen. Nu har även en del namn
fått ansikten, underlättar på forumet
Vi fick god mat till vettigt pris, uppskattat av mången plånbok. Stort tack till klubben & Kjelle!
Jag kommer att sent glömma Nickes klocka som gav kvällens gapskratt..."Har du bråttom....."
Ja Göta Petter, mina magmuskler fick sig en omgång där.
Ser framemot fler garv i Norrland Nicke!
På återseende och återhörande!
Glada hälsningar
GuzziMari