Självklart vill man välja spåret!
Allt om MC har från senaste numret en ny avdelning som heter "Klubbliv".
Som sig bör är Moto Guzzi Club of Sweden månadens klubb direkt i premiären.
Halvsidan domineras av vår flygande fotografs dokumentation av jubileumsträffen.
På nästföljande uppslag kan man läsa artikeln "Italienare med smak för kurvor".
Således är veckopengen redan intecknad för lite läsgott...
Försten in i böj...
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Försten in i böj...
Ciao / Ne
- Guzzi-Leif
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
Re: Försten in i böj...
Ni som är riktigt aktiva i föreningen gör ett fantastiskt jobb med att "sälja in" den!
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Nu måste jag köpa det senaste numret av Allt om mc.
Vad kul att höra att vi får kred för jobbet vi lägger ner i klubben.
Sen kan man ibland undra varför
Svaret måste bli , vi som kör Guzzi har en härlig känsla för vad som förgyller livet
Vad kul att höra att vi får kred för jobbet vi lägger ner i klubben.
Sen kan man ibland undra varför
Svaret måste bli , vi som kör Guzzi har en härlig känsla för vad som förgyller livet
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Tackar!
Och näe, vi vet inte varför vi gör det. De senaste året har vi haft en stående punkt på DOT-programmet som heter "Varför gör vi det här egentligen?"
Ännu har vi inte kommit fram till någon koncensus. Men kul är det, det hjälper ju trots allt rätt mycket...
Kanske handlar det bara om att vi som "funnit ljuset" i den grå ekorrhjulstillvaron känner ett kall att missionera detta för hoppet om en bättre värld för alla
Då får ni inte glömma vad Annie Lenox säger: "Don´t mess with the missionary man"...
Don´t f-ing do it!!
Och näe, vi vet inte varför vi gör det. De senaste året har vi haft en stående punkt på DOT-programmet som heter "Varför gör vi det här egentligen?"
Ännu har vi inte kommit fram till någon koncensus. Men kul är det, det hjälper ju trots allt rätt mycket...
Kanske handlar det bara om att vi som "funnit ljuset" i den grå ekorrhjulstillvaron känner ett kall att missionera detta för hoppet om en bättre värld för alla
Då får ni inte glömma vad Annie Lenox säger: "Don´t mess with the missionary man"...
Don´t f-ing do it!!
Ciao / Ne