Under v.29, inför Altaträffen som är mellan den 19:e till 23:e juli. Kommer det att finnas möjlighet för behövande träffåkare att mellanlanda ute på förra årets träffplats. Övernattning under tak så långt det är möjligt, annars tält eller under en gran...
Sedan kan vi åka sista dagsetappen tillsammans.
Kolla in en inspirerande filmsnutt i väntan på äventyret:
http://www.visitnorway.com/se/Om-Norge/ ... torun=true
Prolog inför Altaträffen
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Prolog inför Altaträffen
Ciao / Ne
- Jari
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79 - Ort: Bygdeå
Re: Prolog inför Altaträffen
Även i Umeå så finns det hjärterum (över nattning) för alla Guzziåkare. Kan tänka mig inhysera även en och annan Aprilia åkare. Speciellt från Östergötland. 
-
Leffe Rauk, Visby
- Guzzifantast
- Mina motorcyklar: BSA 125,Blue Fighter150, Indian Big Chief 1200,Vespa 125, Vespa 150, Triumph 650, Suzuki 650, Suzuki 750, Suzuki 1400, Honda ST 1100, Harley D. Electra Glide Classic och NU Moto-Guzzi California EV + Guzzi 1200 GL NORGE
Grattis igår,ska Du sluta fylla år nu?? Vill förhandsboka "Bastun" för mig och Ella och förhoppningsvis vår d:o, de har skaffat hund så nån ska kanske stanna hemma och passa..Men vi hoppas på ngn bra lösning. Ha det!!//Leffe
- Nicke
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Så Norgen ska få komma hem!?
Självklart bokar jag hedersplatsen i bastukammaren för tropikgästerna från Gotland. Bastun har ju faktiskt genomgått en rejäl renovering sedan ni lånde den senast...
(Jodå, det är faktiskt sant!)
Självklart bokar jag hedersplatsen i bastukammaren för tropikgästerna från Gotland. Bastun har ju faktiskt genomgått en rejäl renovering sedan ni lånde den senast...
Ciao / Ne
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Verkar gå vilt till i bastun däruppeNicke skrev:Så Norgen ska få komma hem!?
Självklart bokar jag hedersplatsen i bastukammaren för tropikgästerna från Gotland. Bastun har ju faktiskt genomgått en rejäl renovering sedan ni lånde den senast...![]()
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
- Nicke
- Kontakt:
I väntan på norsk fägring kan de som önskar ladda ner ett vackert norrsken som skärmsläckare:
http://www.visitnorway.com/se/Spel-och- ... orrskenet/
(OBS! I Japan tror man att barn som avlas under norrsken blir lyckobarn. Se upp så att ni inte slår huvudet i skärmen!!...)
http://www.visitnorway.com/se/Spel-och- ... orrskenet/
(OBS! I Japan tror man att barn som avlas under norrsken blir lyckobarn. Se upp så att ni inte slår huvudet i skärmen!!...)
Ciao / Ne