Hade varit trevligt med ett vintermöte !!
Pejlar intresset....
Garagemöte,fikaträff,eller... ??
Mitt förslag är att ha ett garagemöte hos mig,en kopp kaffe och "snacka skit",jag bjuder på kaffe !!!!
Bestämt datum och tid nu !!
16/2-2008, kl. 16.00
Då det finns en hel del som både kör Guzzi och Citroën blir det i samband med ett Citroënmöte.
Citroënmötet börjar kl 12.00 och handlar om D-Jetronic,den första elektroniska insprutningen som kom 1967,och även sitter på DS...
Dom som vill kan delta på Citroënmötet,Guzzimötet börjar kl 16.00.
Kl 19.00 är det sedan garagejam med "Starby Bluesband" som husband,vi spelar blues men alla musikstilar och instrument är välkomna !!
Karta: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?va ... sv%e4g+381 , Tyvärr går det inte att få bra format i länken,zooma ut så blir det bättre..
Enklast att hitta är köra E6:an,ta av vid avfart "Ängelholm Ö,Höja,Sjukhus" ,söderifrån sväng höger,norrifrån vänster,och följ den vägen ca 10 Km,sedan är det sista huset i byn på vänster sida.
Sedan kan man naturligtvis köra andra vägar...