Whooaaa!! säger jag bara, vilken hoj
Ett par funderingar har jag dock:
1. Såg idag att den börjat fukta vid en anslutning. Jag vill dock inte kalla det läckage än. Det ser ut att komma ut där en av manickerna (jag vet inte vad det är för pryl) går in i insugningsröret.
Se bilden/bildlänken nedan.
Om det fortsättningsvis inte fuktar mer än nu så är planen att ta upp det med verkstaden i samband med första service.
Är det någon av er som vet bättre och tycker det behöver åtgärdas omgående så säg gärna till här.
2. Gasen är väldigt känslig på låga varv/körning i låg fart. Nästan liksom lite av/på-känsla. Det, i kombination med en del glapp i kardanlederna, gör att det tenderar bli lite ryckig körning i stan och runt snäva rondeller.
Har för mig att jag sett något om att det kan vara en effekt av default snålt ställd insprutning och att det delvis går att justera.
Någon av er som vet något mer om detta?