Jag bokar fem extra platser och fördelar dem till de som bäst kan göra min helg fin...
Ser fram emot att träffa er alla, och är säker på att vi skall få en kul helg i motorcyklingens och de italienska färgernas namn.
Moderator: Moderatorer
Nähä, blir inget denna gång heller ... några mycket tidskritiska aktiviteter har högsta prioritet kommande helg.ekoxen skrev:Jag anmäler mig också. Kommer med bil eller tåg (tid för Guzzimekande finns inte i min värld i år heller) så jag får väl smyga in ...
Bor i tält. Lördagsmiddag inklusive rött emotses.
/Micke
Jag kanske tjänar på att avslöja att jag ska ta en titt på din styrbox imorgonNicke skrev:Jag bokar fem extra platser och fördelar dem till de som bäst kan göra min helg fin....
Dator får jag nog inte plats med...Guzzikjelle skrev:Tar du med datorn o kollar andra boxar med?
Kjelle . P.s när tänker du åka då?
Tack!hassew skrev: GPS koordinater: N 58 23.758, E 015 43.292.
Vi ses // HasseW
...och nu är den hel igen. Det var en liten transistor som gått sönder och jag hade exakt en sån på lagerRaz skrev:Jag kanske tjänar på att avslöja att jag ska ta en titt på din styrbox imorgonNicke skrev:Jag bokar fem extra platser och fördelar dem till de som bäst kan göra min helg fin....